Seizoenspas voor Minecraft-zweefparcourspakket
Ben jij een meester in de lucht? Een gevleugelde virtuoos? Een held in het zweefklassement? Koop dan deze pas voor gegarandeerd toegang tot de eerste drie parcourspakketten voor het minispel Zweven en het skinpakket voor het minispel Helden zodra deze beschikbaar zijn. Alle seizoenspascontent is in april 2018 beschikbaar. Alleen beschikbaar voor Minecraft: Xbox One Edition (2014), niet compatibel met Minecraft (2017).