Late Stage Illmatic Outfit for Dice
Toen Dice werd gevangen door de Shine City Police in het rioleringsbedrijf was hij gedwongen om te ontsnappen door zich recht naar beneden te laten vallen, door de pijpleidingen. Maar het rioleringsbedrijf bevat niet alleen afvalwater. Doordrenkt met afschuwelijke gifstoffen en experimentele bacteriën zorgde het ervoor dat Dice al snel bewusteloos raakte. Enige tijd later vond Latch uit pure toeval zijn levenloze lichaam op de sonar van zijn Robo-Sub. Onder de hoede van Latch verbond Dice snel zijn eigen zieke huid en vluchtte hij de duisternis in, alsof hij bezeten werd door een oer-instinct. Niet veel later werd hij gespot terwijl hij zijn oude rivaal Doombox inmaakte in een wedstrijd.