Gigahertz Visualizer X Outfit for Doombox
Na een van zijn vele rooftochten werd Doombox wakker, vastgeketend in een helder verlicht laboratorium. Terwijl hij deed alsof hij in stand-by stond, hoorde hij de verhitte discussies van zijn ontvoerders. "Het is nog steeds proefpersoon A1, het is gewoon op een of andere manier gefuseerd met een boombox. Het energie-signaal is niet uniek, dat is waarom je per ongeluk dat lab in South Shine City hebt vernietigd." "We moesten het kanon wel gebruiken! Er was geen andere manier!" Doombox kon het niets schelen. Hij blies zijn ketenen af en verbrijzelde al het glas in de ruimte. Een half-vloeibare entiteit droop op hem vanuit een busje gelabeld 'B1'. Dat was het laatste wat hij zich herinnerde.