Galileo the Funky Saxman Outfit for Candyman
Op een dag liep Candyman een muziekwinkel in. Hij verdween twee weken later. Toen verscheen de illustere Galileo de Funky Saxman, of althans, dat is hoe hij zichzelf noemde nadat hij East Shine City in een onvergetelijke avond had voorgesteld aan zijn onvoorstelbare, intergalactische saxofoonsolo's.