Funko Fusion - Team Fortress 2 Pack
Maak kennis met het Team Fortress 2-pakket! Bemachtig deze fantastische actievolle uitbreiding met meer pit dan de Sandvich! Beleef enkele van je favoriete Team Fortress 2-momenten opnieuw in Funko Fusion met deze personages: - De Scout - De Heavy - De Engineer - De Medic Zeg maar vaarwel tegen je knieschijven, domoor!