DRAGON BALL: Sparking! ZERO - Shallot (DRAGON BALL LEGENDS)
Shallot uit de mobiele game DRAGON BALL LEGENDS doet mee aan de strijd! 1 speelbare personage: - Shallot Geniet van nieuwe gevechten met het hoofdpersonage uit DRAGON BALL LEGENDS, ontworpen door Akira Toriyama!