War Robots: Frontiers
Varustaudu taktiseen robottikähyyn maksuttomassa monen pelaajan War Robots: Frontiers -robottiräiskintäpelissä. Rakenna ja mukauta sotarobotteja, liittoudu muiden kanssa verkossa ja revitä moottoreita massiivisissa avaruustaisteluissa. TAKTISTA ROBOTTIKÄHYÄ Ohjaa sotarobotteja verkkotaisteluissa ja raivaa kilpailijat tieltäsi koordinoitujen joukkueiden ja taktisten siirtojen avulla PvP-tiloissa. Tee täystuhoa Team Deathmatch -tappomatseissa, yritä selviytyä Last Robot Standingissa ja hallitse pisteitä Warp Rushissa. TEKNIIKALLA VOITTOON Löydät sopivan pelityylin ja robotin niin pikapeleihin, täyshyökkäyksiin kuin puolustusmanöövereihinkin. Rakenna täydellinen sotarobotti ja mukauta sitä ohjaajilla, räjähtävillä aseilla, erikoiskyvyillä ja ulkoasuilla. TAISTELE UUSISTA MAAILMOISTA Suorita rynnäkkö valovuosien päässä sijaitsevan Wild Ten -tähtijärjestelmän maailmoihin. Kartat ovat täynnä jäätäviä planetoideja, syviä kaivoksia, salaisia tutkimusasemia ja maalämpövoimaloita… mutta lipun pystyttäminen on ohjaajan tehtävä. Yhdistä voimasi, paljasta salaisuudet ja voita taistelu!