The Myth Seekers 2: The Sunken City (Xbox Version)
Legendat kertovat Ysin kaupungista, Bretagnen rannikolle rakennetusta kulttuurillisesta helmestä. Se kukoisti viisaan kuningas Gradlonin valtakaudella, mutta Ysin kultakausi ei kestänyt kuitenkaan ikuisesti. Kuningatar Tehdan ja hänen siskonsa kiivas selkkaus johti katastrofiin, ja valtameri nielaisi koko kaupungin. Kuningas pääsi hädin tuskin pakoon, mutta molemmat siskokset hukkuivat kaupungin muurien sisälle. Kuningas Gradlonin sanotaan seisovan rannalla vielä tänäkin päivänä odottaen, että kaupunki nousee merenpohjasta ja hän näkee jälleen rakkaansa. Myth Seekersien huippuagentti Amelia kutsutaan Pariisiin, jossa hänelle selviää, että virastoon on soluttauduttu. Amelia huomaa pian, että se saattaa liittyä salaperäiseen artefaktiin, joka löytyi myyttisen Ysin kaupungin mahdollisen sijainnin lähistöltä. Lähde Amelian kanssa tonkimaan Pariisin kujia etsiessänne kaikuja legendaarisesta luonnonmullistuksesta. Löydä piilotettuja totuuksia ja varmista, että tragediasta vastanneet salaperäiset voimat eivät herää. Aikaa ei ole hukattavaksi! Ole kuitenkin varovainen, sillä legendan mukaan Ysin noustessa aaltojen alta Pariisi nielaistaan sen tieltä.