Reportteri Tintti – Faaraon Sikarit
Tinttiä ja hänen uskollista koiraansa Milouta odottaa varsin erikoislaatuinen seikkailu... Tavattuaan Välimeren risteilyaluksella professori Filemon Tornadon kuuluisa reportteri lähtee etsimään faarao Kih-Oskhin hautaa. Mitä synkkiä salaisuuksia hauta kätkeekään sisäänsä? Tintin ja Miloun matka kulkee Egyptistä Arabian kautta Intiaan heidän tutkiessaan idän jättimäistä huumekauppaverkostoa. Värikäs ja sarjakuvan henkeä noudattava seikkailu - Peli mukailee yksityiskohtaisesti Tintti-sarjakuvien luomaa maailmaa, ja tarina, joka on täynnä Hergén luovuuden tuottamia jännittäviä käänteitä, vie sinut syvälle mystiseen Egyptiin ja muihin äärettömän kauniisiin maihin. ”Faaraon sikarit” on sarjan neljäs seikkailu. Videopeli täynnä jännittävää seikkailua - Lähde Tintin mukaan toiminnantäyteiselle ja ajatuksia herättävälle retkelle, jonka kuluessa kansainvälisen huumekauppatapauksen selvittäminen idässä vie hänet hautakammioon, autiomaahan, rehevän viidakon uumeniin ja muihin vaaroja kuhiseviin paikkoihin. Useita eri pelikokemuksia - Ainutlaatuinen ja innovatiivinen pelikokemus yhdistää kaikki seikkailu- ja tutkimuspelien parhaat elementit. Tämä peli haastaa sinut hyppäämään etsivän/reportterin rooliin: etsi, soluttaudu löytääksesi vihjeitä ja ratkaise pulmia hyödyllisten keskustelujen ja niitä tukevien huikeiden videojaksojen avulla. - Arvoituksia, etsintää tai piileskelyä, takaa-ajoja lentokoneilla ja autoilla, selvittelyä dialogin avulla... ainutlaatuisen ja innovatiivisen pelikokemuksen ansiosta kaikki voivat kokea seikkailun oikean reportterin tavoin!