Hidden Cats in Tokyo
Konichi-miau, alokas! Tokio kaipaa apuasi – kissat ympäri kaupunkia muuttuvat hirviöiksi! Löydä kissoja, ihmisiä, esineitä ja muita asioita täyttääksesi maailman värillä ja edistääksesi tarinaa! Tokion kissat luottavat sinuun! Ominaisuudet: - yli 1 700 piilotettua esinettä löydettävänä - keräilykortteja - 15 eloisaa kenttää väritettävänä - Hidden Cats -taide saa piirrettyjen ilmeikästä tyyliä... - ...ja eeppinen pomotaistelu robotteja vastaan!