Enhance your arsenal and adapt to overcome your enemies with the Iron Fist and Freeze Ray Mk.2 Weapon Pack. Includes the digital version of: * 1 Iron Fist Weapon * 1 Freeze Ray Weapon Iron Fist - Named for the famous Outlaw warlord who invented it, Iron Fist is a brutal close-range shrapnel launcher that smashes through even the most durable defenses. Its short range was intentionally designed so that its creator could look her foes in the eye when they met their end. Freeze Ray Mk.2 - This advanced weapon is suped-up with extra Mod capacity. Charge up and release a high-precision cryolaser that encases targets in ice.