ROMANCE OF THE THREE KINGDOMS XIII (Chinese Ver.)
"The ultimate depiction of the Three Kingdom. A heroic drama of a gathering of Legends. "With this as the concept behind Romance of the Three Kingdoms 13, we have compiled an experience that will immerse you even deeper into the world of the Three Kingdoms, with "human drama," seen through the interactions of the heroes of the time (all playable), "spectacular battles" shown in majestic battle scenes, "dynamism" expressed across the great land of China in full 3D, and much more. Players will become one of the heroes that lived during the time of the Three Kingdoms and through their actions and decisions will forge their own unique history in that turbulent yet period.