Project CARS - US Race Car Pack
2015 Chevrolet Corvette C7.R The Chevrolet Corvette C7.R is the latest generation of Corvette’s ultra-successful Corvette GT race cars that have established a stronghold in international sports car and endurance racing. 2015 Cadillac ATS-V.R GT3 Starting in 2015, Cadillac joined the ultra-competitive GT3 racing scene with the brand-new ATS-V.R. 2014 Dallara DW12 Indycar Named DW12 in honor of the late Dan Wheldon, the DW12 is Dallara’s design for competition in the Verizon Indycar Series, North America’s most prestigous open-wheel racing series and home of the world-famous Indianapolis 500 race. 2016 Ford Fusion Stock Car Players who are looking for something different will love the 2016 Ford Fusion Stock Car that poises a very different driving challenge.