Dead Rising 4: Stocking Stuffer Holiday Pack
Frank West is home for the holidays and he’s got a naughty list the size of Willamette. Tear up the streets Santa-style in this festive carnage pack that’s guaranteed to stuff your stocking. Includes holiday themed weapons, vehicles, costumes and holiday themed zombies! Frank West asks, have you been naughty or have you been nice, invites you to play Dead Rising 4 twice, with zombie themed elves and gingerbread men, Come on and let the slay ride begin.