Aquarium Land: Puppy
With this DLC you'll unlock: - your own dog that follows you everywhere! - active bonus that increases the amount of cash you collect from fish - secret fish you can feed to earn beauty cup points - new fishbowl decoration - 100 gems Have fun with your new pet, take care of your new fish, decorate the aquarium, spend your gems on various upgrades and enjoy the bonus!