DRIFTCE Toyota Supra MK4 DLC
Extend your DRIFTCE experience by adding the legendary Toyota Supra MK4 to your garage. The Toyota Supra MK4 is the first DLC released in DRIFTCE - bringing into the game one of the most iconic and remarkable drifting cars ever created by Toyota. Produced between 1992 and 2003, the Supra came with a 3-litre 2JZ engine that produced 280 horsepower and 431 Nm and was capable of absurd power if built properly. Bring your brand-new car to the garage and take the time to tune it to perfection, right down to the smallest engine parts, to suit your drifting style and the circuits you take on. Now it's time to show off the world what you’re made of - see you on the track!