Crusader Kings III: Crowns of the World
Impart a regal flair to your rule with Crowns of the World, a royal collection of cosmetic options to enhance your ruler’s appearance. Crowns of the World includes: - 6 Stunning Crowns: Display the might of your sovereignty with a new set of crowns from around the world. - 4 Hairstyles & 2 Beards: Customize your ruler with refined hairstyles and facial hair options, ideal for adding a personal touch to your royal portrait. This pack is exclusively available to download when you buy the Chapter IV Expansion Pass for Crusader Kings III.