Outbreak: Anthology of Death Collection
Take a trip back in time as you experience dinosaurs and zombies rampaging across five radically different eras of survival horror. From on-rails shooting, to fixed camera 90's horror, and even a super retro visual novel adventure, you'll find endless blood, gore, death, resource management, and campy laughs as you fight for survival. Welcome back to the '90s! This collection includes five full games: Railbreak, Dinobreak, Outbreak The Fedora Files: What Lydia Knows, Outbreak: Contagious Memories, and Outbreak.