Predator: Hunting Grounds – Emissary Predator DLC Pack
For years this Predator remained hidden, carefully studying the practices and tech of modern human warriors. Gradually, he stole and constructed similar armor and gear and used this resemblance to frighten human warriors, leaving them stunned and perplexed by his unique, yet familiar, armor. Now, you can become this feared and calculated hunter with the Emissary Predator DLC pack. This DLC pack includes the Emissary Predator premium class.