Hatsune Miku Logic Paint S+
Hatsune Miku Logic Paint S+ kommer til Microsoft Store! Denne nye og forbedrede udgave af Hatsune Miku Logic Paint S inkluderer et stort udvalg af nye funktioner! Arbejd side om side med Miku og andre Piapro-figurer for at løse disse unikke gåder! Nye funktioner i Hatsune Miku Logic Paint S+ Flere nye gåder er blevet føjet til det foregående spil! Udover de normale gåder, og helt nye illustrationsbaserede, særlige gåder, kan du også opdatere hver Piapro-figurs udseende og endda tilpasse dit værelse, som du ønsker det. ◇Fordyb dig selv i den gådeløsende action med mere end dobbelt så meget indhold i forhold til det foregående spil - herunder mere end 1.000 nye gåder! Test dine evner med 10x10-, 15x15- og ikke mindst 20x20-gåder! Gennemfør niveauer med hver figur for at låse op for nye kostumer, værelsesgenstande og endnu mere overdådige tegninger! Som tilføjelse til det foregående spils særlige 75x75-gåder vil denne opdaterede udgave også inkludere endnu mere udfordrende 100x100-gåder! Der er desuden mere end 30 illustrationer fra populære tegnere, som du kan nyde! ◇Nye funktioner! Skift dine figurers kostumer, og tilpas frit dit værelse, mens du kaster dig ud i disse gåder med dine yndlingsfigurer! Ligesom i det seneste spil vil Miku og de andre Piapro-figurer heppe på dig, mens du løser disse udfordrende gåder! Og som toppen på kransekagen, så har dette spil tilføjet helt nye redigeringsfunktioner til både kostumer og værelser! Lad figurerne trække i forskellige outfits, og justér på indretningen af dit værelse for endnu bedre at kunne nyde dine gådeløsende eventyr! ◇Inkluderer særlige, fanskabte sange, som er officielt udvalgt af Piapro! Spillet inkluderer 30 sange, som er blevet særligt udvalgt blandt bidrag fra seriens fans! Gennemfør gådemissionerne, og indsaml “stjerner” på din vej! Saml tilstrækkeligt med stjerner til at låse op for nye sange! ♪ Du kan nyde dine gåder, mens du lytter til dine yndlingssange på både start- og gådeskærmene! ◇Hvad er Hatsune Miku Logic Paint? Brug tallene ovenfor og til venstre for gåderne som ledetråde, så du kan farvelægge de rigtige felter og fuldende illustrationen for at løse gåderne! Den praktiske "X"-funktion lader dig frasortere felter for at holde styr på dem, der ikke skal farvelægges. Du kan altid gennemgå spillets grundlæggende regler, når som helst du har brug for at få dem genopfrisket!